Telefonos adategyeztetés kiszervezve – pontos ügyféladatok, kevesebb adminisztráció, nagyobb hatékonyság
A pontos és naprakész ügyféladatok elengedhetetlenek minden vállalkozás működéséhez — legyen szó számlázásról, ügyfélszolgálatról, marketingről vagy akár jogi kötelezettségekről. Ennek ellenére az adatok frissítése és rendszerezése az egyik legidőigényesebb adminisztratív feladat, amely gyakran háttérbe szorul a napi munka mellett.
A telefonos adategyeztetés kiszervezése lehetővé teszi, hogy mindez gyorsan, pontosan és teljesen rád terhelés nélkül történjen. Profi operátorok veszik fel az ügyfelekkel a kapcsolatot, leegyeztetik az adatokat, frissítik a hiányzó információkat, és biztosítják, hogy az adatbázisod végre valóban tiszta, rendezett és használható legyen.
Mi az a telefonos adategyeztetés és miért olyan fontos?
A telefonos adategyeztetés során:
-
felhívjuk az ügyfeleidet,
-
ellenőrizzük és frissítjük a meglévő adataikat,
-
egyeztetjük az esetleg hiányzó információkat,
-
kérés esetén digitális ügyfélazonosítást is végzünk,
-
majd az új adatokat azonnal rögzítjük a rendszeredben.
Ez különösen fontos minden olyan vállalkozás számára, ahol:
-
rendszeres ügyfélkapcsolat van,
-
számlázási, szerződéses vagy jogi kötelezettségek vannak,
-
pontos ügyféladatból dolgoznak a munkatársak,
-
CRM-rendszert használnak.
A friss és tiszta adatbázis gyorsabb ügyintézést, pontosabb kommunikációt és kevesebb hibát eredményez.
Miért éri meg kiszervezni az adategyeztetést?
1. Jelentős adminisztrációs teher kerül le rólad
Az adategyeztetés rengeteg időt igényel, különösen nagy ügyfélbázis esetén.
Kiszervezve ezt a feladatot teljesen kiváltod:
-
a hívások kezelését,
-
a visszahívásokat,
-
a pontosítást,
-
és az adatbevitel adminisztrációját.
Te pedig a valóban fontos üzleti feladatokra fókuszálhatsz.
2. Profi operátorok, 100% pontos adminisztráció
Tapasztalt munkatársaink rutinosak a strukturált kérdezésben és a pontos adatkezelésben.
Minden rögzített adat:
-
ellenőrzött,
-
friss,
-
és hibamentes.
Ez különösen fontos, ha több rendszert, CRM-et vagy adminisztrációs felületet használsz.
3. GDPR-kompatibilis, biztonságos adatkezelés
A folyamat teljes mértékben megfelel a GDPR-előírásoknak.
Minden hívás:
-
rögzített,
-
visszakövethető,
-
auditálható,
-
jogszerűen zajlik.
Az adatok kizárólag biztonságos, ellenőrzött csatornákon keresztül kerülnek rögzítésre.
4. Digitális ügyfélazonosítás is kérhető
Szükséged van személyazonosításra is?
Akkor webkamera vagy mobilkamera segítségével elvégezzük a digitális azonosítást — bankok, biztosítók, pénzügyi szolgáltatók esetében ez hatalmas előny.
5. Mindent valós időben rögzítünk a rendszeredbe
Nincs több halmozódó adminisztráció vagy elavult adat.
Az aktualizált információk azonnal megjelennek:
-
CRM-ben,
-
ügyviteli rendszerben,
-
ERP-ben,
-
vagy bármely általad használt felületen.
Hogyan zajlik a telefonos adategyeztetés folyamata?
-
Egyeztetjük, milyen adatokat kell frissíteni.
-
Előkészítjük a hívási listát és a kérdéssort.
-
Operátoraink felhívják az ügyfeleket.
-
Frissítjük, pontosítjuk az adatokat.
-
Igény esetén digitális azonosítást végzünk.
-
Az új adatokat azonnal rögzítjük a rendszerbe.
-
Részletes, átlátható riportot kapsz az eredményekről.
Az eredmény: naprakész ügyféladatbázis teljes adminisztráció nélkül.
